תיעוד בלעדי • בפעם הראשונה הוא חוזר למקום הטבח

צילום וכתיבה: זוהר רווס 2 Comment on תיעוד בלעדי • בפעם הראשונה הוא חוזר למקום הטבח
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אולי אחד הפצועים המפורסמים ביותר של הטבח הנורא בבית הכנסת 'בני תורה' הר נוף, הוא הרב שמואל גולדשטיין. תמונתו המצמררת על מדרגות בית הכנסת כשדם הפורץ מאוזנו שנפגעה אנושות ע"י אחד המחבלים ימ"ש מכתימה את חולצתו הצחורה. תועדה ע"י הצלם זהר רווס, והובלטה בהרחבה בכלי התקשורת בארץ ובחו"ל.

צפו • תיעוד וידאו בלעדי מהרגעים שאחרי הטבח בהר נוף

הרב גולדשטיין, אברך משי עדין. ניצל ברחמי שמיים מידם של המחבלים, שבפרץ רחמים לא מובן החליט אחד מהם לשחררו, לאחר הפגיעות הקשות שחטף מסכין הקצבים של המחבל האחר.

שמואל היה הפצוע האחרון שיצא מבית הכנסת לפני שהגיעו כוחות הביטחון, שלאחר קרב יריות קצר בו נפגעו שני שוטרים במהלך חתירה למגע של המחבלים עם כוחות הביטחון, חוסלו האחרונים על מדרכת בית הכנסת.

IMG_6153

מאז ששוחרר הרב גולדשטיין לביתו. ממעט הוא לצאת אפילו לתפילות. פה ושם הוא מגיע לתפילת מנחה וערבית בבית הכנסת 'בני תורה', וביום שישי האחרון יצא אף לתפילת שחרית בבית הכנסת הסמוך 'חסדי נפתלי' מלווה בזוגתו שתחיה שחיכתה לו לאורך כל התפילה מחוץ לבית הכנסת.

הרב גולדשטיין נענה לבקשה להצטלם במקום בו נפלו המרצחים השפלים, והסביר שעדיין הוא בתהליך שיקום פיזי ונפשי. דבר המקשה עליו לצאת מביתו באופן סדיר, ואת תפילת השחרית בבית כנסת הסמוך הסביר שייקח לו עוד זמן רב נפשית עד שיוכל לחזור למניין שבו התפלל.

IMG_7341

IMG_7342

IMG_7343



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מדהים!!!!!!!
    פשוט נס גלוי!!!!!!!!!1